Kundsupport

Utforska våra supportprogram

  • 1/ UTBILDNING

    Starter
    Premium
    Premium Advanced
    Premium Expert
  • Obegränsad åtkomst till Talentsoft community dokumentation, nyheter, vanliga frågor m.m

  • Inbjudningar till utbildningsevents för kunder och workshoppar kring bästa praxis

  • 2/ UPPFÖLJNING OCH RÅDGIVNING

    Starter
    Premium
    Premium Advanced
    Premium Expert
  • Funktions- och teknisk support dygnet runt alla dagar i veckan

  • HR-expertkonsulter hjälper dig med dina förfrågningar

  • 3/ INDIVIDUELL SUPPORT

    Starter
    Premium
    Premium Advanced
    Premium Expert
  • Nya demonstrationsfunktioner anpassade till dina behov och vanliga processer

  • Noggrann övervakning av dina HR-kampanjer och regelbundna uppföljningar i hur du använder applikationen

  • Vårt servicekvalitetsteam följer upp kvaliteten regelbundet och kontrollerar servicen för dina moduler

Starter

UTBILDNING

  • Obegränsad åtkomst till Talentsoft community dokumentation, nyheter, vanliga frågor m.m
  • Inbjudningar till utbildningsevents för kunder och workshoppar kring bästa praxis

UPPFÖLJNING OCH RÅDGIVNING

  • Funktions- och teknisk support dygnet runt alla dagar i veckan

Premium

UTBILDNING

  • Obegränsad åtkomst till Talentsoft community dokumentation, nyheter, vanliga frågor m.m
  • Inbjudningar till utbildningsevents för kunder och workshoppar kring bästa praxis

UPPFÖLJNING OCH RÅDGIVNING

  • Funktions- och teknisk support dygnet runt alla dagar i veckan
  • HR-expertkonsulter hjälper dig med dina förfrågningar

INDIVIDUELL SUPPORT

  • Nya demonstrationsfunktioner anpassade till dina behov och vanliga processer
  • Noggrann övervakning av dina HR-kampanjer och regelbundna uppföljningar i hur du använder applikationen

Premium Advanced

UTBILDNING

  • Obegränsad åtkomst till Talentsoft community dokumentation, nyheter, vanliga frågor m.m
  • Inbjudningar till utbildningsevents för kunder och workshoppar kring bästa praxis

UPPFÖLJNING OCH RÅDGIVNING

  • Funktions- och teknisk support dygnet runt alla dagar i veckan
  • HR-expertkonsulter hjälper dig med dina förfrågningar

INDIVIDUELL SUPPORT

  • Nya demonstrationsfunktioner anpassade till dina behov och vanliga processer
  • Noggrann övervakning av dina HR-kampanjer och regelbundna uppföljningar i hur du använder applikationen
  • Vårt servicekvalitetsteam följer upp kvaliteten regelbundet och kontrollerar servicen för dina moduler

Premium Expert

UTBILDNING

  • Obegränsad åtkomst till Talentsoft community dokumentation, nyheter, vanliga frågor m.m
  • Inbjudningar till utbildningsevents för kunder och workshoppar kring bästa praxis

UPPFÖLJNING OCH RÅDGIVNING

  • Funktions- och teknisk support dygnet runt alla dagar i veckan
  • HR-expertkonsulter hjälper dig med dina förfrågningar

INDIVIDUELL SUPPORT

  • Nya demonstrationsfunktioner anpassade till dina behov och vanliga processer
  • Noggrann övervakning av dina HR-kampanjer och regelbundna uppföljningar i hur du använder applikationen
  • Vårt servicekvalitetsteam följer upp kvaliteten regelbundet och kontrollerar servicen för dina moduler

Skräddarsydda tjänster

appropriation

Anpassning

  • Anpassade utbildningar och individanpassat innehåll finns tillgängligt för att underlätta en snabb implementeringsprocess för att Talentsoft-användare.
exploitation

Drift

  • Våra experter ger dig råd kring hur du använder dig av applikationens data på bästa sätt.
evolution

Utveckling

  • Vårt supportteam hjälper dig att aktivera dina nya funktioner när du behöver dem helt enligt dina aktuella och framtida behov på HR-området.

Optimering

  • Användning av marknadens bästa praxis och kontrolltjänster av våra HRIS-experter.
Talentsofts vägledning ger oss stöd i det dagliga arbetet. Vår ansvarsperson förstår våra utmaningar och problem. Han hjälper oss att anpassa lösningen i olika länder efter våra behov och lokala begränsningar
Sandrine Lecuyer
Chef för personalsystem — Up Group
Stäng