Request sent
Be om en produktdemo Hämta broschyren

Skapa en stark, säker och skalbarTalentsoft Hub för med sig en kraftfull arkitekturtill HR-plattformen, underlättar administrativt arbete och inkluderar automatiska indikatorer

Kontextbaserad data om medarbetare

Hantering av administrativa aktiviteter

loader

Strukturera din data i ett konsoliderat-, distribuerat- eller hybridbaserat system, och skapa varde för både HR och IT

Unik medarbetarfil : Anpassa administrativ data i din HR-databas till ditt företags organisatoriska, tekniska och regelgivande sammanhang.

Självbetjäning och arbetsflöde : Låt medarbetarna själva ändra i sina administrativa uppgifter, och säkerställ datakvalitet med konfigurerbara processer för godkännande.

Ett distribuerat-, konsoliderat eller hybridbaserat system : Talentsoft erbjuder ett primärt system, ett replikeringssystem och ett hybridsystem, beroende på din organisation och vilken roll ditt lönesystem har inom de olika enheterna.

Denna databas är mer än en HR-databas, det är ett kraftfullt verktyg för administrativ förvaltning

Hantera administrativa aktiviteter : Hantera uppgifter med administrativa aktiviteter så som anställningar, avgångar, förflyttningar, återanställningar, etc.

Dynamiska skärmar : Förenklade inmatningsmetoder tack vare dynamiska dashboards som är anpassade till administrativa aktiviteter och lokala faktorer.

Användarvänligt inmatningsgränssnitt : Kombinera den precision och fullständighet som administrativ förvaltning kräver med Talentsofts användarvänliga gränssnitt för enkel inmatning och återskapande av data.

Slutresultatet: pålitlig, loggförd och analyserad data

Data- och akitvitetsregister : För att uppfylla kraven på datasäkerhet och spårbarhet kan du, hjälper Talentsoft dig att loggföra all data och aktiviteter kopplade till administrativ verksamhet.

Pålitlig data för exakta rapporter : Med vår HR Analytics-lösning för beslutsfattande kan du utnyttja din Talentsoft HUB för att få ut färdigpaketerade analyser om de anställda, rekryteringstrender och omsättning.

Gränssnitt, kopplingar och API:er: : De operativa metoder som krävs för att få olika verktyg i ditt informationssystem att samverka med varandra.

Funktioner

  • Hantering av bibliotek
  • Organisationsenheter
  • Hantering av kontrakt
  • Självbetjäning för medarbetare
  • API:er och kopplingar till lönehanteringssystem
  • Integrerade rapporter
  • Hantering av ställningar
  • Processer för godkännande

Läs mer

  • HR Analyticsicons ...

    Blir du förvirrad av rapporter? HR Analytics är en blandning av analys och användarvänlighet

    Ta en närmare titt
  • Personalplaneringicons ...

    Är din personalpolitik i linje med din affärsstrategi? Identifiera framtida krav med hjälp av kompetens- och befattningsanalys

    Ta en närmare titt
  • Rekryteringicons ...

    Drömmer du om att snabba på din rekryteringsprocess? Talentsoft är den perfekta lösningen för dig!

    Ta en närmare titt

select your language

frenchdutchgerman